Mit jelent az, hogy üzembe helyezés?

Mielőtt elkezdhetné forgalmazni a termékeit a pénztárgépe segítségével, egy NAV engedéllyel rendelkező szerviznek üzembe kell helyezni a készüléket. A beüzemelés során a szerviz a pénztárgép memóriájában rögzíti a vállalkozásának az adatait, egyéni azonosítókat helyez el a készüléken, különböző dokumentumokat küld el az adóhatóságnak, és átad önnek egy pénztárgépnaplót.

A pénztárgép beállításához a következő adatokat kell megadnia:

A vállalkozásának a neve, az adószáma, a székhelye, (és ha ez a cím nem azonos azzal, ahol használni fogja a készüléket, akkor) a telephelye.

Ezeknek az információknak a rögzítésére, a készülék memóriájában az adóhatóság kötelezi a pénztárgép forgalmazókat. Az üzembe helyezést a Sam4s márkaboltban szakértő munkatársaink rövid idő alatt elvégzik. A beüzemelés során nem csak a kötelező adatrögzítést bonyolítjuk le, a pénztárgépét a vállalkozása igényeinek megfelelően programozzuk. Többek közt az Ön által értékesített termékeknek megfelelő ÁFA köröket rögzítünk a készülék memóriájában, és akár azt is lehetővé tehetjük, hogy egyetlen gombnyomással értékesíthesse a legkeresettebb termékeit.

A munkához szükséges adatokat helyben, telefonon, vagy a munkatársunkkal való egyeztetést követően, az online vásárlás során egy űrlapon keresztül is megadhatja.

Located in: GYIK