Hogyan vásárolhatom meg a Sam4s online pénztárgépeit?

Cégünk a Sam4s pénztárgépek kizárólagos forgalmazója Magyarországon. Készülékeinket webáruháunkban, budapesti üzletünkben és viszonteladó partnereinknél is megvásárolhatja.

Ha az interneten keresztül rendelne meg agy Sam4s modellt, navigáljon a kiválasztott termék oldalára, majd kattintson a megrendelés gombra. Ezt követően webáruházunkban véglegesítheti majd a vásárlását.

A honlapjainkon megrendelt pénztárgépeket üzemkészen adjuk át, tehát Ön az átvételt követően rögtön el is kezdheti majd használni a kiválasztott és az igényeinek megfelelően beállított modellt. A pénztárgépeink megrendelőinek ráadásul a szállítás, a dokumentumkezelés, vagy az utánvét díját sem kell kifizetnie!

A NAV-hoz köthető készülékek forgalmazására és üzemeltetésére szigorú szabályok vonatkoznak, ezért a beszerzésük komplikáltabb feladat, mint a legtöbb műszaki eszköz megvásárlása. Annak érdekében, hogy Ön minél könnyebben használatba vehesse a kiválasztott pénztárgépet, összeszedtünk minden fontos információt, amit a pénztárgépeink megvásárlásához, tudnia kell.

Javasoljuk, hogy tanulmányozza át az alábbiakat, mielőtt a kosárba dobja a terméket!

Szerződéskötés

A kiskasszák mobilhálózatokon keresztül kommunikálnak a NAV szervereivel, ezért használatukhoz előfizetői szerződést kell kötni valamelyik szolgáltatónál.

Az általunk forgalmazott Sam4s pénztárgépeket kizárólag a Mobil Adat Kft. hatósági áras adatforgalmi csomagjával együtt rendelheti meg, melynek havidíja nettó 1500 forint. Az előfizetés nem tartalmaz túlforgalmazási díjat és hűségidőt sem kell vállalnia, ha a készülékeink mellett dönt. A szerződést a webes rendelés során is megkötheti, tehát ezért külön nem kell majd a szolgáltatót felkeresnie.

Élesítés

Mielőtt elkezdhetné forgalmazni a termékeit a pénztárgépe segítségével, üzembe kell helyeznünk a készüléket. A feladat elvégzésére a törvény kötelezi a cégünket. A beüzemelés során a pénztárgép memóriájában rögzítjük a vállalkozásának az adatait, az ÁFA köröket, az euró átállás dátumát, valamint dokumentumokat továbbítunk az adóhatóságnak és átadjuk önnek a pénztárgépnaplót.

Az élesítéskor nem csak a kötelező adatrögzítést bonyolítjuk le, a készülékét a vállalkozása igényeinek megfelelően programozzuk. Többek közt az Ön által értékesített termékeknek megfelelő Gyűjtőket rögzítünk a készülék memóriájában, és akár azt is lehetővé tehetjük, hogy egyetlen gombnyomással értékesíthesse a legkeresettebb árucikkekeit.

A Sam4s modellek üzembe helyezését és programozását nettó 10.000 forintért vállaljuk, az opcionális beállítási lehetőségekről ezen az oldalon tájékozódhat.

Dokumentumok és cégadatok

Az élesítéshez és az előfizetési szerződés megkötéséhez az alábbi információkra és dokumentumokra lesz szükségünk:

- cégnév,
- adószám
- aláírási címpéldány, vagy a vállalkozói igazolvány másolata
- személyi igazolvány másolata

A dokumentumokat és az adatokat a rendelési felületünkön keresztül tudja majd továbbítani. A pénztárgépet akkor is nyugodtan a kosárba teheti és megrendelheti, ha valamelyik iratot még nem szerezte be, mivel az okmányok másolatát, vagy az adatokat a rendelés leadása után is elküldheti a számunkra.

A szerződéskötéshez az iratokról készített mobiltelefonos fotókat is fel tudjuk használni. Ha az előfizetői szerződést nem az köti majd meg, akinek az aláírása a címpéldányon szerepel, akkor a fentieken túl, egy meghatalmazásra is szükségünk lesz, melyhez ide kattintva töltheti le a mintát.
Az utolsó dolog, amit át kell adnia cégünknek a kiválasztott készülék élesítéséhez, az a pénztárgép regisztrációs kód. A számsort adóhatóságtól kell igényelnie, ha új pénztárgépet szeretne beüzemelni az üzletében. Az igénylés módjáról, ezen a linken részletes útmutatót találhat.

Szállítási határidő

A készüléket az adatok beérkezését követően, legfeljebb két munkanapon belül szállítjuk a megadott címre.

Located in: GYIK